Antikvariát

Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Hana Lošťáková a kol.

189,00 Kč

Poslední kus skladem

Popis

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.

Autor Hana Lošťáková a kol.
Nakladatel GRADA Publishing, a.s.
Vazba Vázaná
Rozměr 24,6 x 17,5 x 2,0 cm
Počet stran 272
Rok vydání 2009
ISBN 978-80-247-3155-1
EAN 9788024731551
Stav Nová - lehce poškozená