Antikvariát
Kultura organizace je cestou ke strategii
kolektiv autorů
129,00 Kč
Skladem 2 ks
Popis
V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady "Action Learning – praktický management" osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět kolem sebe, například zda svět považují spíše za místo nebezpečné a pak se spíše svým chováním jeho vlivům brání, nebo zda svět spíše vidí jako paletu příležitostí, s nimiž si lze hrát a vytvářet tak nové hodnotné produkty. Autoři se snaží najít odpověď na otázku, do jaké míry může kultura – jak organizační, tak národní – ovlivnit výsledky manažerského jednání, jak docílit, aby organizace měla stále k dispozici dostatek lidských zdrojů vybavených příslušnými kompetencemi, jak vhodné pracovníky vybírat, řídit jejich výkony a motivovat je.
Autor |
kolektiv autorů |
Nakladatel |
Management Press |
Vazba |
Brožovaná |
Rozměr |
20,5 x 13 cm |
Počet stran |
268 |
Rok vydání |
2013 |
Stav |
Nová, lehce poškozené desky |
EAN |
9788072612659 |
Jazyk |
čeština |