Antikvariát
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
Moudrý Marek
99,00 Kč
Není skladem
Popis
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Autor |
Moudrý Marek |
Nakladatel |
Computer Media s.r.o. |
Vazba |
Kroužková |
Rozměr |
29,8 x 21,6 x 1 cm |
Počet stran |
80 |
Rok vydání |
2012 |
ISBN |
978-80-7402-128-2 |
EAN |
9788074021282 |
Jazyk |
čeština |
Stav |
Nová - lehce poškozená |