Antikvariát

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Moudrý Marek

99,00 Kč

Není skladem

Popis

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Autor Moudrý Marek
Nakladatel Computer Media s.r.o.
Vazba Kroužková
Rozměr 29,8 x 21,6 x 1 cm
Počet stran 80
Rok vydání 2012
ISBN 978-80-7402-128-2
EAN 9788074021282
Jazyk čeština
Stav Nová - lehce poškozená