Nová
-30% zbývá
Mezinárodní marketingový management
Ralph Berndt
Skladem 2 ks
Popis
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu.
Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu.
Publikace je určena pro:
marketingové manažery
studenty
řídící pracovníky obecně
Autor |
Ralph Berndt |
Nakladatel |
Computer Press, a.s. |
Vazba |
Brožovaná |
Rozměr |
22,5 x 16,7 x 2,0 cm |
Počet stran |
360 |
Rok vydání |
2007 |
ISBN |
80-251-1641-7 |
EAN |
9788025116418 |
Jazyk |
čeština |
Stav |
Nová |