Nová
-30% zbývá

Mezinárodní marketingový management

Ralph Berndt

90,00 Kč

129,00 Kč

Skladem 2 ks

Popis

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery studenty řídící pracovníky obecně

Autor Ralph Berndt
Nakladatel Computer Press, a.s.
Vazba Brožovaná
Rozměr 22,5 x 16,7 x 2,0 cm
Počet stran 360
Rok vydání 2007
ISBN 80-251-1641-7
EAN 9788025116418
Jazyk čeština
Stav Nová