Antikvariát
-30% zbývá
Politika a média v konzumní společnosti
Vlastimil Růžička
Skladem 4 ks
Popis
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.
Autor |
Vlastimil Růžička |
Nakladatel |
GRADA Publishing, a.s. |
Vazba |
Brožovaná |
Rozměr |
20.5 x 14.5 x 1.0 cm |
Počet stran |
192 |
Rok vydání |
2011 |
ISBN |
978-80-247-3667-9 |
Stav |
Nová - lehce poškozená |
EAN |
9788024736679 |
Jazyk |
čeština |