Nová
-30% zbývá
Proč už neplatí tradiční marketing
Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet
Skladem 2 ks
Popis
Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.
Autor |
Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet |
Nakladatel |
Computer Press, a.s. |
Vazba |
Brožovaná |
Rozměr |
22,5 x 17 x 1,3 cm |
Počet stran |
174 |
Rok vydání |
2007 |
ISBN |
80-251-1536-4 |
EAN |
9788025115367 |
Jazyk |
čeština |
Stav |
Nová |