Nová
-30% zbývá

Proč už neplatí tradiční marketing

Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet

104,00 Kč

149,00 Kč

Skladem 2 ks

Popis

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.

Autor Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet
Nakladatel Computer Press, a.s.
Vazba Brožovaná
Rozměr 22,5 x 17 x 1,3 cm
Počet stran 174
Rok vydání 2007
ISBN 80-251-1536-4
EAN 9788025115367
Jazyk čeština
Stav Nová