Antikvariát
-30% zbývá
Spojovat či rozdělovat?
kolektiv autorů
Skladem 3 ks
Popis
Organizování, koordinování a sdílení informací
Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ve firmě co nejefektivněji rozdělovat úkoly a koordinovat provádění i výstupy práce. Proces organizování a koordinování pojímají jako významný manažerský úkol.
Autor |
kolektiv autorů |
Nakladatel |
Management Press |
Vazba |
Brožovaná |
Rozměr |
20,5 x 13 cm |
Počet stran |
252 |
Rok vydání |
2015 |
Stav |
Nová, lehce poškozené desky |
EAN |
9788072612789 |
Jazyk |
čeština |