Antikvariát
-30% zbývá

Spojovat či rozdělovat?

kolektiv autorů

63,00 Kč

90,00 Kč

Skladem 3 ks

Popis

Organizování, koordinování a sdílení informací Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ve firmě co nejefektivněji rozdělovat úkoly a koordinovat provádění i výstupy práce. Proces organizování a koordinování pojímají jako významný manažerský úkol.

Autor kolektiv autorů
Nakladatel Management Press
Vazba Brožovaná
Rozměr 20,5 x 13 cm
Počet stran 252
Rok vydání 2015
Stav Nová, lehce poškozené desky
EAN 9788072612789
Jazyk čeština