Antikvariát

Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený

Ann Thomas, Jill Applegate

89,00 Kč

Skladem 2 ks

Popis

Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku. Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další. Nejdůležitější částí, která vytváří „služební výhody“, jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.

Autor Ann Thomas, Jill Applegate
Nakladatel Robert Němec - PRAGMA nakladatelství
Vazba Brožovaná
Rozměr 20.5 x 14.6 cm
Počet stran 240
Rok vydání 2012
Stav Použité zboží, lehce poškozená
EAN 9788073493318
Jazyk čeština