Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč

Aktivní CRM

54 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (2 ks) EAN: 9788024718149
54 Kč

Detailní popis produktu

Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. Původní CRM bylo nástrojem intenzifikace, avšak druhá generace již zahrnovala všestranně zaměřený zákaznický informační systém. Tento stupeň vývoje umožnil použití informací pro různé simulace a předpovědi budoucího chování zákazníků.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obchod a ekonomie, Nová - lehce poškozená
Autor: Jarmo R. Lehtinen
Nakladatel: GRADA
Vazba: Vázaná
Rozměr: 24,6 x 17,2 x 1,5
Počet stran: 160
Rok vydání: 2007
ISBN: 80-247-1814-6
EAN: 9788024718149
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola