Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Dialogičnost a sociální reprezentace
Související produkty
Stav: nová
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788020015426
208 Kč
Stav: Použité zboží - běžné opotřebení
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788020015426
47 Kč
Detailní popis produktu
Publikace z oboru sociální psychologie, zabývající se problematikou vztahu sociálních jevů a lidské komunikace. Její autorka, profesorka na francouzských a anglických univerzitách, přichází s názorem, že studium sociálních jevů vyžaduje teorii sociálního poznání, jež tyto jevy pojímá jako fenomény ve změně, v jejich historickém a kulturním vývoji. Tvrdí, že bázi pro takovou teorii poznání tvoří dialogičnost lidské mysli. Dialogičnost jako schopnost lidské mysli nazírat, tvořit a komunikovat sociální skutečnosti z hlediska jinakosti nebo v opozici k ní. Dialog, dialogické vztahy a sociální změna se zde stávají důležitou součástí sociálního poznání. Dále autorka provází čtenáře analýzou dialogických antinomií v myšlení a jazyce; zaobírá se mentálními a kolektivními reprezentacemi, jež odlišuje od reprezentací sociálních. Teorie sociálních reprezentací potom klade komunikaci a koncept změny do centra sociální psychologie. Nová kniha profesorky Ivany Markové je jedinečná a cenná tím, že spojuje koncept dialogu se sociálním poznáním, a pro obor sociální psychologie se tak stává významným přínosem.Doplňkové parametry
| Kategorie: | PsychologiePoužité zboží - běžné opotřebení |
|---|---|
| Autor: | Ivana Marková |
| Nakladatel: | Academia - nakladatelství |
| Vazba: | Vázaná |
| Rozměr: | 21.0 x 14.0 x 2.0 cm |
| Počet stran: | 284 |
| Rok vydání: | 2007 |
| ISBN: | 80-200-1542-6 |
| EAN: | 9788020015426 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
