Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Edgar K. Geffroy |
Nakladatel: | MANAGEMENT PRESS |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 145 x 205 mm |
Počet stran: | 180 |
Rok vydání: | 2015 |
ISBN: | neuvedeno |
EAN: | 9788072612550 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–20 %
Projektový management - Systémový přístup k řízení projektů
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
208 Kč
260 Kč
+ další

Akce
–20 %

Akce
–20 %
Řízení zásob : logistické pojetí, metody, aplikace, praktické úlohy
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
264 Kč
331 Kč
+ další

Akce
–20 %
Související produkty

Akce
–20 %

Akce
–20 %

Akce
–20 %

Akce
–21 %