Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč

Direct marketing

Neohodnoceno
29 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (1 ks) EAN: 9788072268382
29 Kč

Detailní popis produktu

V podrobném průvodci se dozvíte: - jak vytvořit marketingový plán tak, aby pamatoval na všechny náležitosti připravovaných kampaní - jak koncipovat průzkum, ať se týká tržního potenciálu, atraktivity výrobku, reklamního poselství, kreativního ztvárnění, vhodnosti komunikačního kanálu ad. - jak průzkum realizovat a vyhodnotit, jak se poučit z jeho závěrů - jak si připravovanou kampaň otestovat, a tak se vyhnout nepříjemným překvapením na co všechno byste měli pamatovat při tvorbě cen - jak má vypadat ekonomický plán „mailových“ akcí, jakým způsobem spočítat, zda jste byli či nebyli úspěšní - jakou zvolit kreativní taktiku v případě různých výrobků a zákazníků - jaké formáty poštovních zásilek existují a kdy je který vhodný - jak má vypadat produkční plán a jak jej vyhodnocovat i aktualizovat že srdcem direct marketingu je zákaznická databáze a jak seznam pro obsílku vytvořit - jak může tisk, rozhlas i televize podpořit úspěšnost obsílky - že reklama v rozhlasu a televizi má svá specifická pravidla a jak je využít ve váš prospěch - jak vybudovat funkční telemarketingové centrum, co za výhody vám to přinese - jak důležitý je databázový marketing, co všechno vám data o vašich zákaznících prozradí - jak dokáže internetový marketing sloučit a zúročit řadu výše zmíněných marketingových nástrojů

Doplňkové parametry

Kategorie: Obchod a ekonomie, Nová - lehce poškozená
Autor: Edward Nash
Nakladatel: Computer Press, a.s.
Vazba: Vázaná
Rozměr: 23.2 x 17.6 x 4.4 cm
Ilustrátor: René Kašík, Jakub Marša
Počet stran: 604
Rok vydání: 2003
ISBN: 80-7226-838-4
EAN: 9788072268382
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola