Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč

Firemní komunikace a řízení reputace

54 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Stav: Použité zboží - jako nová
Skladem (1 ks) EAN: 9788021041042
54 Kč

Detailní popis produktu

Jak působit na veřejné mínění, jak formovat vztahy organizace s veřejností, resp. s těmi částmi veřejnosti, na nichž je úspěch organizace závislý, a jak úroveň těchto vztahů následně správně využít ve své činnosti. Neprodejné.

Doplňkové parametry

Kategorie: Náboženství a filozofie, Použité zboží - jako nová
Autor: Milosˇ Ru°zˇicˇka, Vladimi´r Bystrov
EAN: 9788021041042
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola