Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Firemní komunikace a řízení reputace
Související produkty
Stav: Použité zboží - jako nová
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788021041042
54 Kč
Detailní popis produktu
Jak působit na veřejné mínění, jak formovat vztahy organizace s veřejností, resp. s těmi částmi veřejnosti, na nichž je úspěch organizace závislý, a jak úroveň těchto vztahů následně správně využít ve své činnosti. Neprodejné.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Náboženství a filozofie, Použité zboží - jako nová |
|---|---|
| Autor: | Milosˇ Ru°zˇicˇka, Vladimi´r Bystrov |
| EAN: | 9788021041042 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
