Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
I zázrak potřebuje reklamu
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(2 ks)
EAN: 9788025116883
27 Kč
Detailní popis produktu
Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací. Výsledek tomu ovšem často odpovídá. Je proto zajímavé pohlédnout na jednotlivé komunikační obory očima profesionála z jiného oboru. To udělal i Jan Cézar. Se čtenáři, odborníky i laiky, hraje otevřenou hru na to, co všechno nás možná nenapadlo, a přitom napadnout mohlo a mělo, přemýšlíme-li o jednotlivých oblastech marketingové komunikace. Někdy nás svými nápady autor doslova zaskočí – to když na chviličku zaváháme, zda je jeho nápad geniální, anebo naopak. To je ale součástí pravidel hry. Žádná myšlenka není předem zakázána, naopak – čím více pohledů, tím inspirativnější čtení.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Učebnice, encyklopedieNová - lehce poškozená |
|---|---|
| Autor: | Jan Cézar |
| Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
| Vazba: | Vázaná |
| Rozměr: | 23.5 x 17.5 x 2.0 cm |
| Počet stran: | 200 |
| Rok vydání: | 2007 |
| ISBN: | 80-251-1688-3 |
| EAN: | 9788025116883 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
