Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Kultura organizace je cestou ke strategii
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788072612659
122 Kč
Detailní popis produktu
V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady "Action Learning – praktický management" osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět kolem sebe, například zda svět považují spíše za místo nebezpečné a pak se spíše svým chováním jeho vlivům brání, nebo zda svět spíše vidí jako paletu příležitostí, s nimiž si lze hrát a vytvářet tak nové hodnotné produkty. Autoři se snaží najít odpověď na otázku, do jaké míry může kultura – jak organizační, tak národní – ovlivnit výsledky manažerského jednání, jak docílit, aby organizace měla stále k dispozici dostatek lidských zdrojů vybavených příslušnými kompetencemi, jak vhodné pracovníky vybírat, řídit jejich výkony a motivovat je.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Obchod a ekonomieNová - lehce poškozená |
|---|---|
| Autor: | kolektiv autorů |
| Nakladatel: | Management Press |
| Vazba: | Brožovaná |
| Rozměr: | 20,5 x 13 cm |
| Počet stran: | 268 |
| Rok vydání: | 2013 |
| EAN: | 9788072612659 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
