Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Management hodnotových inovací
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(4 ks)
EAN: 9788072611645
184 Kč
Detailní popis produktu
Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Ukazuje, jak procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, uskutečňované metodickými nástroji a postupy hodnotového managementu, vyúsťují v hodnotové inovace. V druhé části knihy se pak autor věnuje zejména charakteristiceDoplňkové parametry
| Kategorie: | Obchod a ekonomieNová - lehce poškozená |
|---|---|
| Autor: | Radim Vlček |
| Nakladatel: | Management Press |
| Vazba: | Brožovaná |
| Rozměr: | 24 x 17 cm |
| Počet stran: | 239 |
| Rok vydání: | 2008 |
| ISBN: | 978-80-7261-164-5 |
| EAN: | 9788072611645 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
