Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Vysekalová Jitka |
Nakladatel: | FORTUNA - JUDr. František Talián |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 20,5 x 14,5 x 1,5 cm |
Počet stran: | 248 |
Rok vydání: | 2010 |
ISBN: | 80-7168-979-3 |
EAN: | 9788071689799 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–20 %

Akce
–20 %

Akce
–20 %

Akce
–20 %
Ekonomie a ekonomika - Texty z let 1996 - 2006
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
152 Kč
190 Kč
+ další

Akce
–20 %
Procesní řízení pro manažery - Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
84 Kč
105 Kč
+ další
Související produkty

Akce
–21 %

Akce
–20 %

Akce
–20 %