Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Marketing
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788071689799
94 Kč
Detailní popis produktu
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Obchod a ekonomieNová - lehce poškozená |
|---|---|
| Autor: | Vysekalová Jitka |
| Nakladatel: | FORTUNA - JUDr. František Talián |
| Vazba: | Brožovaná |
| Rozměr: | 20,5 x 14,5 x 1,5 cm |
| Počet stran: | 248 |
| Rok vydání: | 2010 |
| ISBN: | 80-7168-979-3 |
| EAN: | 9788071689799 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
