Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Marketingový plán
Související produkty
Stav: Použité zboží - běžné opotřebení
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788026500148
75 Kč
Detailní popis produktu
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Obchod a ekonomiePoužité zboží - běžné opotřebení |
|---|---|
| Autor: | Malcolm McDonald; Hugh Wilson |
| Nakladatel: | Albatros Media a.s. |
| Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
| Rozměr: | 23,0 x 18,0 x 4,0 cm |
| Počet stran: | 576 |
| Rok vydání: | 2012 |
| ISBN: | 978-80-265-0014-8 |
| EAN: | 9788026500148 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
