Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Malcolm McDonald; Hugh Wilson |
Nakladatel: | Albatros Media a.s. |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Rozměr: | 23,0 x 18,0 x 4,0 cm |
Počet stran: | 576 |
Rok vydání: | 2012 |
ISBN: | 978-80-265-0014-8 |
EAN: | 9788026500148 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–20 %
Procesní řízení pro manažery - Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli
Skladem
(1 ks)
90 Kč
113 Kč
+ další

Akce
–20 %
Řízení zásob : logistické pojetí, metody, aplikace, praktické úlohy
Skladem
(1 ks)
279 Kč
349 Kč
+ další
Související produkty

Akce
–20 %
ASP.NET 4 a C# 2010 - KNIHA 1 - tvorba dynamických stránek profesionálně
Skladem
(1 ks)
456 Kč
570 Kč
+ další