Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč

Mezinárodní marketing

18 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (2 ks) EAN: 9788024729862
18 Kč

Detailní popis produktu

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obchod a ekonomie, Nová - lehce poškozená
Autor: Hana Machková
Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
Vazba: Vázaná
Rozměr: 24,6 x 17,5 x 1,6 cm
Počet stran: 200
Rok vydání: 2009
ISBN: 978-80-247-2986-2
EAN: 9788024729862
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola