Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Mezinárodní marketingový management
Související produkty
Stav: nová
Skladem
(2 ks)
EAN: 9788025116418
122 Kč
Detailní popis produktu
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery studenty řídící pracovníky obecněDoplňkové parametry
| Kategorie: | Obchod a ekonomienová |
|---|---|
| Autor: | Ralph Berndt |
| Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
| Vazba: | Brožovaná |
| Rozměr: | 22,5 x 16,7 x 2,0 cm |
| Počet stran: | 360 |
| Rok vydání: | 2007 |
| ISBN: | 80-251-1641-7 |
| EAN: | 9788025116418 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
