Mezinárodní marketingový management
.png?67228ea1)
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
.png?67228f58)
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: nová
Skladem
(2 ks)
129 Kč
116 Kč
Detailní popis produktu
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery studenty řídící pracovníky obecněDoplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Ralph Berndt |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 22,5 x 16,7 x 2,0 cm |
Počet stran: | 360 |
Rok vydání: | 2007 |
ISBN: | 80-251-1641-7 |
EAN: | 9788025116418 |
Jazyk: | čeština |

Akce
406 Kč
–10 %
Ochrana přímých zahraničních investic v Evropské unii
Skladem
(1 ks)
365 Kč
+ další

Akce
Právě přidané
99 Kč
–10 %
Vyčerpání zdrojů - Skvěle prodejný mýtus
Skladem
(10 ks)
89 Kč
+ další
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.