Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, fotek, reálných a ověřených příkladů či zkušeností ukazuje, jak se má správně komunikovat s trhem.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Obchod a ekonomie, Nová - lehce poškozená |
|---|---|
| Autor: | Paul Smith |
| Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
| Vazba: | Vázaná |
| Rozměr: | 23.1 x 18.0 x 3.1 cm |
| Počet stran: | 518 |
| Rok vydání: | 2000 |
| ISBN: | 80-7226-252-1 |
| EAN: | 9788072262526 |
| Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty
Související produkty
Linux RedHat v kanceláři a doma aneb Operační systém a office zdarma a legálně
Skladem
(1 ks)
36 Kč
+ další
