Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Myslete jednoduše
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788026505235
160 Kč
Stav: Použité zboží - jako nová
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788026505235
160 Kč
Detailní popis produktu
Jak zaujmout zákazníky, když konkurence dělá prakticky to samé co vy? Mít správnou odpověď je otázkou života a smrti značky! Naštěstí pro nás, Ken Segall nám díky této praktické knize poradí, jak můžeme uspět i v našem složitém a nepřehledném světě. Téměř každá firma dělá zbytečné chyby. Nechte se krok za krokem inspirovat, jak se nejčastějších chyb vyvarovat.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Učebnice, encyklopedieNová - lehce poškozená |
|---|---|
| Autor: | Ken Segall |
| Nakladatel: | Albatros Media a.s. |
| Vazba: | Vázaná |
| Rozměr: | 23,5 x 17,5 x 2,5 cm |
| Počet stran: | 248 |
| Rok vydání: | 2016 |
| ISBN: | 978-80-265-0523-5 |
| EAN: | 9788026505235 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
