Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Největší představitelé marketingu
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(4 ks)
EAN: 9788025110133
37 Kč
Detailní popis produktu
Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy? Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos. V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Obchod a ekonomieNová - lehce poškozená |
|---|---|
| Autor: | Sultan Kermally |
| Nakladatel: | Computer Press (CPress) |
| Vazba: | Brožovaná |
| Rozměr: | 22,5 x 17 cm |
| Počet stran: | 105 |
| Rok vydání: | 2006 |
| EAN: | 9788025110133 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
