Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Politika a média v konzumní společnosti
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(3 ks)
EAN: 9788024736679
37 Kč
Detailní popis produktu
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Učebnice, encyklopedieNová - lehce poškozená |
|---|---|
| Autor: | Vlastimil Růžička |
| Nakladatel: | GRADA Publishing, a.s. |
| Vazba: | Brožovaná |
| Rozměr: | 20.5 x 14.5 x 1.0 cm |
| Počet stran: | 192 |
| Rok vydání: | 2011 |
| ISBN: | 978-80-247-3667-9 |
| EAN: | 9788024736679 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
