Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Proč už neplatí tradiční marketing
Související produkty
Stav: nová
Skladem
(2 ks)
EAN: 9788025115367
141 Kč
Detailní popis produktu
Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Učebnice, encyklopedienová |
|---|---|
| Autor: | Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet |
| Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
| Vazba: | Brožovaná |
| Rozměr: | 22,5 x 17 x 1,3 cm |
| Počet stran: | 174 |
| Rok vydání: | 2007 |
| ISBN: | 80-251-1536-4 |
| EAN: | 9788025115367 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
