Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj |
---|---|
Autor: | Václav Svoboda |
Nakladatel: | GRADA |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 24,0 x 17,0 x 1,8 cm |
Počet stran: | 240 |
Rok vydání: | 2009 |
ISBN: | 978-80-247-2866-7 |
EAN: | 9788024728667 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
od –20 %

Akce
–21 %
Související produkty

Akce
–20 %
Francouzky neztrácejí šmrnc - Tajemství, jak se cítit krásná každý den
Skladem
(1 ks)
75 Kč
94 Kč
+ další

Akce
od –20 %
Děláme si to doma sami - Domácí kosmetika, drogerie a lékárna
Skladem
(1 ks)
od 91 Kč
114 Kč
+ další