Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.Doplňkové parametry
Kategorie: | Psychologie |
---|---|
Autor: | Jacquie L Etang |
Nakladatel: | PORTÁL |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 17.5 x 23.5 cm |
Počet stran: | 344 |
Rok vydání: | 2009 |
ISBN: | 978-80-7367-596-7 |
EAN: | 9788073675967 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–20 %

Akce
–23 %
Láska-návod k použití. Od první schůzky k poslednímu prásknutí telefonem.
Skladem
(1 ks)
20 Kč
26 Kč
+ další

Akce
–20 %
Hraniční porucha osobnosti - Vznik poruchy, průběh a možnosti jejího překonání
Skladem
(1 ks)
276 Kč
345 Kč
+ další

Akce
–20 %
Související produkty

Akce
–21 %
Kapitoly z psychologie pro zdravotnické pracovníky - Měkká (2002)
Skladem
(1 ks)
29 Kč
37 Kč
+ další