Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj |
---|---|
Autor: | Kenneth Clow |
Nakladatel: | CPress |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 22.1 x 29.8 cm |
Počet stran: | 504 |
Rok vydání: | 2008 |
ISBN: | 978-80-251-1769-9 |
EAN: | 9788025117699 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–20 %

Akce
–20 %
Odvaha - Jak ji získat a stát se šťastnější
Hölzl Franz, Raslan Nadja,
Skladem
(0 ks)
34 Kč
43 Kč
+ další

Akce
od –20 %

Akce
Právě přidané
–20 %
Související produkty

Akce
–21 %

Akce
–20 %

Akce
–20 %
Čerstvé ovocné a zeleninové šťávy - Měkká (1993)
Norman W. Walker
Skladem
(0 ks)
52 Kč
65 Kč
+ další

Akce
–20 %
Dukanova dieta 2014 s novými recepty i pro vegetariány
Dukan Pierre
Skladem
(0 ks)
273 Kč
342 Kč
+ další

Akce
–20 %

Akce
–20 %