Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali. Důležitost dobrého sloganu si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé úspěšné slogany pak provázejí značku i desítky let. Které slogany jsou opravdu světoznámé a které se staly naprostými propadáky? Jaké příběhy se skrývají za vznikem některých nejznámějších sloganů?Doplňkové parametry
Kategorie: | Psychologie |
---|---|
Autor: | Lionel Salem |
Nakladatel: | BIZBOOKS |
Vazba: | brožovaná lepená |
Rozměr: | 167 x 225 mm |
Počet stran: | 216 |
Rok vydání: | 2013 |
ISBN: | neuvedeno |
EAN: | 9788026500643 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–20 %

Akce
od –20 %

Akce
–20 %

Akce
–20 %

Akce
–20 %
Tři super síly - Meditace, představivost a intuice
Choquette Sonia
Skladem
(0 ks)
228 Kč
285 Kč
+ další
Související produkty

Akce
–21 %

Akce
–21 %
Něžná náruč rodičů - moderní poznatky o významu správné manipulace s novorozencem a malým
Kiedroňová Eva
Skladem
(0 ks)
44 Kč
56 Kč
+ další

Akce
–20 %