Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč

Slovník marketingu

208 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Stav: nová
Skladem (1 ks) EAN: 9788025102282
208 Kč

Detailní popis produktu

Slovník je určen nejen marketing manažerům, pracovníkům v marketingových a reklamních agenturách, ale i manažerům na různých úrovních, obchodníkům a studentům, kterým poskytne vyčerpávající a komplexní aparát marketingových pojmů doplněných podrobnými vstupy-komentáři. VÍCE JAK 2500 HESEL POKRÝVÁ VŠECHNY DŮLEŽITÉ OBLASTI MARKETINGU A PŘÍBUZNÝCH OBORŮ: marketing management reklama podpora prodeje public relations direct marketing průzkum trhu prodej Za českým termínem je uveden anglický ekvivalent. Uživatel se tak lehce seznámí s oběma jazykovými mutacemi. Výklad za heslem vás bude srozumitelně informovat, k čemu se marketingový pojem váže a kdy a jak bývá v praxi používán. Navíc vám poskytne i odkaz na pojmy, které s daným heslem souvisejí. Získáte tak lehce a rychle komplexnější přehled i vědomosti.

Doplňkové parametry

Kategorie: Učebnice, encyklopedie, nová
Autor: Mark N. Clemente
Nakladatel: Computer Press (CPress)
Vazba: Vázaná
Rozměr: 21,5 x 15,5 cm
Počet stran: 379
Rok vydání: 2004
EAN: 9788025102282
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola