Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Slovník marketingu
Související produkty
Stav: nová
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788025102282
208 Kč
Detailní popis produktu
Slovník je určen nejen marketing manažerům, pracovníkům v marketingových a reklamních agenturách, ale i manažerům na různých úrovních, obchodníkům a studentům, kterým poskytne vyčerpávající a komplexní aparát marketingových pojmů doplněných podrobnými vstupy-komentáři. VÍCE JAK 2500 HESEL POKRÝVÁ VŠECHNY DŮLEŽITÉ OBLASTI MARKETINGU A PŘÍBUZNÝCH OBORŮ: marketing management reklama podpora prodeje public relations direct marketing průzkum trhu prodej Za českým termínem je uveden anglický ekvivalent. Uživatel se tak lehce seznámí s oběma jazykovými mutacemi. Výklad za heslem vás bude srozumitelně informovat, k čemu se marketingový pojem váže a kdy a jak bývá v praxi používán. Navíc vám poskytne i odkaz na pojmy, které s daným heslem souvisejí. Získáte tak lehce a rychle komplexnější přehled i vědomosti.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Učebnice, encyklopedienová |
|---|---|
| Autor: | Mark N. Clemente |
| Nakladatel: | Computer Press (CPress) |
| Vazba: | Vázaná |
| Rozměr: | 21,5 x 15,5 cm |
| Počet stran: | 379 |
| Rok vydání: | 2004 |
| EAN: | 9788025102282 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
