Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Organizování, koordinování a sdílení informací Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ve firmě co nejefektivněji rozdělovat úkoly a koordinovat provádění i výstupy práce. Proces organizování a koordinování pojímají jako významný manažerský úkol.Doplňkové parametry
Kategorie: | Psychologie |
---|---|
Autor: | kolektiv autorů |
Nakladatel: | Management Press |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 20,5 x 13 cm |
Počet stran: | 252 |
Rok vydání: | 2015 |
EAN: | 9788072612789 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty