Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Strategie firemní komunikace
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788072611782
50 Kč
Detailní popis produktu
Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Osobní rozvojNová - lehce poškozená |
|---|---|
| Autor: | Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová |
| Nakladatel: | Management Press |
| Vazba: | Brožovaná |
| Rozměr: | 23,5 x 17 cm |
| Počet stran: | 254 |
| Rok vydání: | 2008 |
| ISBN: | 9788072611782 |
| EAN: | 9788072611782 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
