Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Válka médií - Mýtus informační společnosti
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
EAN: 9788024232546
181 Kč
Detailní popis produktu
Denně jsme zaplavováni neuvěřitelným množstvím informací. Média nás zasypávají nejrůznějšími zprávami a fakty a vytvářejí tak naše mínění. Experti hovoří o takzvané „informační společnosti“. Ale je tomu skutečně tak? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas odjakživa choval vůči oficiálním zprávám z médií zdravou nedůvěru. Už léta se zabývá tím, do jaké míry média zobrazují informace pravdivě a nakolik je zkreslují a překrucují, co všechno takříkajíc „zametají pod koberec“. Ve své knize autor na základě mnoha příkladů z politiky, hospodářství a dalších oblastí života ukazuje, že „informační společnost“ je pouhý mýtus. Značná část sdělení je zmanipulovaná a slouží zájmům těch, kdo obvykle zůstávají v pozadí. Bezvýznamné informace média často nafukují, aby odvedla pozornost od mnohem důležitějších skutečností, jež jsou často zmiňována pouze na okraj. Takzvané „objektivní zpravodajství“ jsou většinou dezinformace, polopravdy, ne-li přímo bohapusté lži. Pravdu, která je pro pochopení dané reality důležitá, se tak uživatel klasických médií většinou vůbec nedozví.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Záhady a otazníkyNová - lehce poškozená |
|---|---|
| Autor: | Farkas Viktor |
| Nakladatel: | Euromedia Group, a.s. |
| Vazba: | Vázaná |
| Rozměr: | 23.4 x 15.2 cm |
| Počet stran: | 296 |
| Rok vydání: | 2012 |
| ISBN: | 978-80-242-3254-6 |
| EAN: | 9788024232546 |
| Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
