Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Zkušený autor odpovídá na otázky, jak připravit kreativní brief, jak psát či nepsat klíčové reklamní sdělení, kolik stojí kreativní práce, jak ji úspěšně prodávat a podobně. Reklamním tvůrcům, zadavatelům reklamy nebo manažerům značek dává konkrétní návody na tvorbu originálních reklamních kampaní. Nabízí efektivní řešení pro účinnou komunikaci, tak aby značka na dnešním přesyceném trhu nejen přežila, ale i vynikla.Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj |
---|---|
Autor: | Vít Baloušek |
Nakladatel: | BIZBOOKS |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 22,5 x 17 cm |
Počet stran: | 232 |
Rok vydání: | 2011 |
ISBN: | 978-80-251-2954-8 |
EAN: | 9788025129548 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–20 %
Nebuďte za ha*zla - Zůstaňte v klidu, ať se rozčilují jiní
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
75 Kč
94 Kč
+ další

Akce
–20 %

Akce
Právě přidané
–20 %

Akce
–20 %
Deset kroků k vyšší sebedůvěře - Začněte si věřit!
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
46 Kč
58 Kč
+ další

Akce
–20 %
Související produkty

Akce
–20 %

Akce
od –20 %