Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy? Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos. V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje.Doplňkové parametry
Kategorie: | Učebnice, encyklopedie |
---|---|
Autor: | Petr Štos |
Nakladatel: | Computer Press (CPress) |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 21,5 x 15 cm |
Počet stran: | 80 |
Rok vydání: | 2008 |
EAN: | 9788025121863 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–21 %
Internet - První kroky českého uživatele
Značka: Jiří Kosek, Lenka Třísková
Skladem
(0 ks)
56 Kč
71 Kč
+ další

Akce
–20 %

Akce
–20 %

Akce
–20 %
Mužský šovinismus pro pokročilé - 2. vydání
Značka: Josef Hausmann
Skladem
(0 ks)
35 Kč
44 Kč
+ další

Akce
–20 %

Akce
–21 %
Výchova dětí – Charakter na prvním místě
Značka: Lynda Alsobrook Landrethová
Skladem
(0 ks)
30 Kč
38 Kč
+ další
Související produkty

Akce
–20 %

Akce
–20 %
Učení královny Kuntí - Pevná (tmavá)
Značka: Šrí Šrímad A. Č. Bhaktivédánta Svámí Prabhupáda
Skladem
(0 ks)
42 Kč
53 Kč
+ další

Akce
–20 %