Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený

Akce
Neohodnoceno
Značka: Neuveden
89 Kč –10 %
Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený
89 Kč –10 % 80 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: nová
Skladem (2 ks)
89 Kč
80 Kč

Detailní popis produktu

Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku. Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další. Nejdůležitější částí, která vytváří „služební výhody“, jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Naučná a odborná
Autor: neuveden
Nakladatel: Robert Němec - PRAGMA nakladatelství
Vazba: Brožovaná
Rozměr: 20.5 x 14.6 cm
Počet stran: 240
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-7349-331-8
EAN: 9788073493318
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola